„Uwaga! Nieznajome zwierzę!” – rozmowa kierowana pytaniami:
Rodzic zadaje pytania: Jak mogą zachowywać się zwierzęta, np. spotkane przypadkowo na ulicy, na podwórku, w domu itp.? O czym należy pamiętać, kiedy spotkamy gdzieś nieznajome dla nas zwierzę, np. psa? Jak powinniśmy się zachować, gdy podczas spaceru widzimy psa?

Rozmowa na podstawie obrazków:
co widzisz na obrazkach?
jak powinna zachować się dziewczynka?
czy może pogłaskać psa?

„Ile jest zwierzaków…?” – zabawa matematyczna:
Rodzic przygotowuje sylwety zwierzaków domowych – po cztery sztuki każdego. Rodzic układa rytmy 2-, 3-elementowe. Zadaniem dziecka jest kontynuowanie rytmu. Następnie dziecko grupuje te same zwierzęta i stara się je przeliczyć. Rodzic zadaje pytania: Ile jest…?

Kotek Grafika wektorowa - kotki dla dzieci wektory i ilustracje ...
Wektory stockowe: piesek, mały piesek, pieski małe - rysunki ...
Duża błękitna ryba 40x40cm naklejka dziecka pokój • Arena.pl
Papuga Ara 30x30cm naklejka dziecko ścienna - 7692441744 ...

Przypomnienie piosenki pt. „Pies kudłaty”

link do piosenki

Karty pracy:

Żyrafa Ola 4-latki Karty pracy Tom 2 - CALAMEO Downloader

KOCIE KARTY PRACY – zestaw 1 – Przedszkolankowo | Kocię, Zwierzęta ...

Dla chętnych:

Nowe przygody Olka i Ady. Pięciolatek. Sześciolatek. Poziom BB+ ...

Język angielski – pets – zwierzęta domowe

Pet Worksheets and Activities for Kindergarten | TeachersMag.com

przyklej brakujące elementy w odpowiednie miejsca

parrot – papuga

cat – kot

hamster – chomik

dog – pies